pages

Saturday, September 8, 2012

Iftar NadOrange's House


SupKetam PertamaKu !
auch! im glad that you love it dear :)
JYEAH! Very Very Spontaneous.
Random je borak borak what to eat for iftar. where to eat. 
suddenly come out dengan Idea nak Iftar at NadOrange's Place, tuh pon sbb Orange cadangkan.
why dont semua orang gathered kat her house je. ohhhhhhhhhhhhh. thanks so much babe sponsor the place :) 
hahaha, petang tuh jugak kelam kabut carik ketammmmm nak buat sambal and sup. beli bayam nak buat sup.
gilaaaaaaaaaaaa kan, well! boyfie i mengidammmm sup ketam punyo pasal.
berperang I kat palma masakkk satu satu hidangan for 10people i guess, hee,
nasib baik my brother tlg bersih kan ketamm while I prepare kan bahan bahan nak masakkkk. hehee.
nice niceee. everyone kenyang and happy ramadhan guys! I feel so blessed surround by nice people like you! mmuahs,


No comments:

Post a Comment